05 Februari 2011

ABANG DAN KAKAK YANG SAYA SAYANGI......

assalamualaikum abang….
assalamualaikum kakak…..
abang dan kakak yang saya sayangi…..
terima kasih yang tidak terhingga…..
saya dahulukan…..
hadirnya abang dan kakak dalam hidup saya…..
adalah satu anugerah dari Allah untuk saya……
“Terima kasih Ya Allah,kerana mengirimkan dua orang insan yang baik untukku”…..
syukur padaMU Ya Allah……

abang,
terima kasih abang …..
kerana sudi menerima saya sebagai salah seorang adik abang…..
hanya Allah yang dapat membalas segala kebaikan ……
 yang telah abang berikan untuk saya…..
gembiranya dalam hati saya hanya Allah saja yang tahu…..
tak terucap dengan kata-kata…..
tak mampu untuk saya lafazkan…..

abang,
terima kasih abang…..
kerana sabar dengan  setiap kerenah saya…..
yang kebudak-budakan…..
saya akui terkadang saya terlalu sensitiv……
terlalu ikutkan hati dan perasaan…..
memang fitrah insan bergelar wanita begitu…..
hanya airmata menjadi peneman setia……
di kala diri dalam kesedihan……
di kala hati tercalar,terguris,terluka……
hanya itu yang mampu di lakukan…..

abang,
terima kasih abang…..
untuk nasihat…..
kata-kata semangat …..
kata-kata perangsang……
yang abang berikan untuk saya……
akan saya jadikan sebagai pembakar semangat saya untuk berjaya…..
abang contoh tauladan terbaik untuk saya…..


kakak,
terima kasih  juga untuk kakak…..
kerana sudi berkongsi suka duka dengan saya…..
walaupun antara kita tidak mempunyai apa-apa ikatan……
hanya ikatan ukhwahfillah sesama saudara muslim…..
ikatan itu tidak menghalang kita…..
untuk berkongsi suka duka bersama……
dalam meneruskan kehidupan yang penuh onak duri ini…..

kakak,
terima kasih kakak…..
kerana sudi meluangkan masa untuk saya…..
segala nasihat yang kakak berikan akan saya turuti,insyaAllah…..

abang dan kakak,
sumber inspirasi saya…..
membangkitkan semangat saya untuk melangkah jauh kehadapan…..
tanpa memberi sedikitpun ruang untuk menoleh kebelakang semula…..
abang dan kakak,
contoh terbaik saya…..
terima kasih abang….
terima kasih kakak…..
terima kasih banyak-banyak.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan