29 April 2011

SEKOLAH DAN IPGM KAMPUS TUANKU BAINUN

SEKOLAH SAYA

Dah kehabisan idea la nak tulis citer kat dlm blog ni.Saja suka-suka masuk kan gambar sekolah ada juga kenangan bila di hari tua nanti…hehehe.Di SMK Mengkuang ni la saya menuntut ilmu dari Form 1 (2008) hingga Form 5 (2012).Next year baru habis,lagi setahun la.Kena banyak bersabar,menuntut ilmu kan wajib bagi kita umat Islam.






INSTITUT PENDIDIKAN GURU MALAYSIA KAMPUS TUANKU BAINUN

IPGM ni bertentangan dgn sekolah saya,dekat sangatlah…keluar pintu pagar sekolah masuk pintu pagar IPGM (kena jalan sikit je,nak masuk ke IPGM).Saya dah masuk IPGM ni dari kecil hingga la sekarang.Kadang-kadang tu setiap hari.Bukan masuk suka-suka ,masuk pun ada sebab ,sebabnya mak saudara saya tinggal kat situ.Lagipun dulu saya pernah bersekolah pra kat dalam IPGM ni,2 tahun jugalah dari umur 5 hingga 6 tahun.Kalau ada rezeki insyaALLAH saya akan masuk lagi kat sini untuk belajar.Kalau nak diikutkan hari-hari saya masuk IPGM ni.x kiralah cuti ke x cuti,sedia masuk sini,sampai kan pengawal keselamatan kat situ dah kenal saya n keluarga,x payah ada pemeriksaan keselamatan dah.Itu untungnya kalau ada saudara mara yang tinggal kat situ,ada juga peluang untuk menjejakkan kaki kat situ….alhamdulillah,sebahagian cita-cita tercapai,insyaALLAH.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan